svētdiena, 2015. gada 22. novembris

2015. gada 22. septembris. 15. diena

No rīta pamostoties arī šeit dzirdējām šāvienus. No telts iztūcījāmies gana agri, jo šodienai lieli plāni – pieveikt piligrimu ofisā izsniegtā plāna 16. dienas atlikumu un visu 17. dienu, kopā 39 km.

Spānija, Puente Fitero

Dienas pirmā daļa bija patīkami vēsa ar dūmakā tītām ainavām. Migla brūnajiem tīrumiem piedeva maigu pasteļu nokrāsu, un pat asie salmu stiebri šķita esam maigāki.

Kādu laiku soļojām gar kanālu, kas bija patīkams atspirdzinājums ar svaigu ūdens dvesmu un zaļiem kokiem kanāla otrā krastā.

Spānija, starp Puente Fitero un Carrion de los Condes

Viens ceļinieks prasīja, vai mēs abi esam no Ziemeļeiropas, ha, ha, ha...

Pēc kanāla jau atkal turpinājās bezgala garš, taisns ceļš, brūnu tīrumu ieskauts un saules cepināts. Rīta migla un mākoņu blāķi sen jau kā bija izklīduši.

Beidzot, beidzot nokļuvām Carrion de los Condes, kas izrādījās daudz lielāka pilsēta, nekā bijām gaidījuši. Turpinājām sekot Camino norādēm un pa ceļam taujāt cenas hosteļos, bet... nenormāli dārgi! Izstaigājām visu centru, atgriezāmies pie pilsētas sākumā esošās kartes. Vispār baigais sviests, ka karte ar hosteļiem atrodas tikai pilsētas sākumā. Pēc kartes sameklējām vienu hosteli, bet izrādījās, ka tas vairs neeksistē. Nonācām vienā citā hostelī, kas bija pilns, bet tur strādājošais čalis iedeva karti un ieteica divus citus hosteļus. Sekojot kartei, nonācām pie vienas milzīgas ēkas, kuras sētai augšpusē bija dzeloņdrātis. Aizdomīgi. Iegājām iekšā pa vārtiem. Durvis bija aizslēgtas. Piezvanījām zvana pogu. Veca tantiņa atslēdza durvis, ielaida mūs iekšā un durvis uzreiz aizslēdza. Ēka bija manāmi reliģioza, bet izskatījās lēta. Tantuks bija dikti pļāpīgs un patīkams, bet kad ieraudzījām cenu – 18 eur/pers. – devāmies prom. Nu vispār kaut kāda dīvaina vieta. Labi, ka cena bija mums neatbilstoša, citādi pat būtu mazliet baisi tur palikt. Ai... Ko darīt? Iet uz municipālo hosteli, kur ir lērums cilvēku vienā telpā, galīgi negribējās, turklāt ņemot vērā šīs pilsētas dārgos hosteļus, tas noteikti sen jau ir pilns. Turklāt šajā pilsētā municipālais hostelis arī šķita esam varen reliģiozs, bet kā Eric teica: „We are not pilgrims, we are walkers!”. Gājām garām līdz šim lētākajai redzētajai opcijai, un tā kā abi bijām pārguruši, izlēmām tur palikt – divvietīgā istabiņā. Tīri patīkami būt tādā privātā istabiņā! Jā, šitā iet gar degunu jebkāda komunikācija ar citiem ceļiniekiem, bet...

Ai, pēc tik garas dienas bija tik patīkami būt istabiņā, turklāt mums bija pašiem sava... VANNA!!! Pirmā vanna, kopš sen atpakaļ pametu Rīgu! Bauda...

Jāteic, ka pievēršanās zivju konservu ēšanai ir manāmi nākusi par labu – vairāk enerģijas!

Spānija, Carrion de los Condes
15. dienā noietais attālums: 39 km

ĒDIENKARTE (2 personām)
Brokastis: maize
Pusdienas: maize, 2 tomāti, sardīnes
Pusdienas nr.2: maize, sardīnes, siers, saldējumi
Uzkodas: saldējumi, cepumi
Vakariņas: maize, siers, piens, kukurūzas pārslas