sestdiena, 2015. gada 14. novembris

2015. gada 17. septembris. 10. diena

Pa nakti šķita, ka kādi dzīvnieki grabinās ap telti, bet īstenībā tas bija tikai vējš. Stiprs vējš.

Pēc brokastīm izlēmām, ka labāk doties atpakaļ uz ciemu, lai papildinātu ūdens krājumus, kas bija uz kritiskās robežas. Visi citi piligrimi brīnījās un smējās, kāpēc mēs dodamies nepareizā virzienā.

Dikti vējaina un auksta diena. Ziema klāt!!

Vīnogu laukus nomainījuši saulespuķu un kartupeļu tīrumi. Pārsteidzoši, ka milzīgos (nudien milzīgos!!) tīrumos cilvēki kartupeļus lasa ar rokām!! Neticami!

Ha, ha, smējāmies, ka esam visbriesmīgākie piligrimi uz šī ceļa – visu laiku kaujamies un ārdāmies. Es teicu, ka jūtos it kā dotos pārgājiena ar savu jaunāko brāli. Eric smējās, ka jūtas, it kā dotos pārgājienā ar savu vecāko māsu. Dauzoņas!

Kad nonācām šīs dienas galamērķa ciematā, veikali vēl bija ciet sakarā ar siestu. Laiku izmantojām, lai apēstu vēl atlikušos pārtikas krājumus un izpētītu pilskalnu. Pēc tam iepirkāmies un devāmies laukā no ciema, lai lūkotos pēc telts vietas. Ieraudzījām jauku parku, bet tur bija zīme ar kempingošanas aizliegumu. Ak nē.... Gluži zem zīmes sliet telti negribējām. Šķērsojām upi un otrā ielas pusē ielīdām mežā. Tur gan bija baigie brikšņi, bet kaut kā izdevās atrast puslīdz pieņemamu vietu teltij.
Spānija, Belorado
Spānija, Belorado - šī nav klints, tās ir pilsdrupas!!