svētdiena, 2016. gada 24. janvāris

2015. gada 2. oktobris. 25.diena

Brrrrrrrrrr!!!!! Vairākas reizes naktī pamodos no aukstuma. Parasti pēc kādu 9 vai 10 stundu miega (nogurums dara savu), Eric mani no rītiem modina, bet šorīt es biju pati pamodusies ļoti agri, jo bija pārāk auksts, lai gulētu. Brokastu jogurts likās kā no ledusskapja izņemts. Drebinoties guļammaisā, es sāku apsvērt telts sūtīšanu pa pastu uz Vaunieres un palikšanu hosteļos, ja turpināsies šitik aukstas naktis. Protams, ceļabiedram par šīm pārdomām neko neteicu, jo visticamāk viņš ar lielu prieku mani iestumtu tuvākajā pasta nodaļā, he, he, he. Izlienot no telts visapkārt pamanījām sarmu. Pēc telts novākšanas pirksti no aukstuma bija palikuši pagalam stīvi un nekustīgi. Rīts iesākās ar skaistu saullēktu, vismaz kāds prieciņš pēc salšanas.

Spānija, ceļā starp Cacabelos un Vega de Valcarce
Spānija, ceļā starp Cacabelos un Vega de Valcarce - Eric radošās izpausmes par tēmu "Ko sardīnes dara bundžā jeb SINGING FISH"

Šodien ceļš vijās cauri ļoti skaistiem mežotiem pakalniem. Taka veda gar šosejas malu, taču šī šoseja bija ļoti maz noslogota, tāpēc par spīti šosejas klātbūtnei izbaudījām skaisto un līkumaino ceļu. Koku krāsa periodiski mainījās no pavasarzaļas līdz rudenīgi zeltainai. Lielākoties gar ceļu tecēja upe, mmm, tik jauki iet upes čaloņas pavadībā! Eric teica, ka jūtas gandrīz vai kā mājās – „zaļo kalnu” štatā Vermont.

Diena bija vēsa un vējaina, tomēr tas nāca par labu mūsu iešanas tempam, bijām „SPEED” (līdz man atkal iemetās sāpe kājas saitē).

Kad bijām jau gala ciemā, piesēdām vienā āra kafejnīcā (Eric gribēja iedzert kādu tasi kafijas). Pēc brīža ieradās vēl viena ceļiniece un man spāniski kaut ko jautāja. Es viņai jautāju, vai viņa runā angliski. Bet viņa sāka runāt... krieviski! Vēlāk atklājās, ka viņa ir no Baltkrievijas. Jāteic, ka diezgan dīvaina iedoma Eiropas rietumu daļā sākt runāt krieviski, domājot, ka kāds to sapratīs. Sieviete nebija īpaši laipna, tāpēc nekāda pļāpāšana īsti neizvērtās. Kas zina, varbūt pārgurusi.

Pēc tam veikalā gribējām nopirkt pārtiku, jo somās palikuši vien cepumi, bet, protams, mūsu „labākais draugs” – siesta! Turklāt kā jau tas ierasts – veikala darba laiks uz durvīm nemaz nebija manāms. Izlēmām iet sameklēt kempinga vietu, atstāt somas un tad nākt atpakaļ uz ciemata veikalu. Sākām iet, bet tad apdomājām, ka varbūt tā nebūt nav prātīga doma – aiziet sazin cik tālu un tad doties atpakaļ, tāpēc griezāmies riņķī un uzreiz devāmies atpakaļ uz ciemu un apsēdāmies uz soliņa veikala priekšā. Kad beidzot veikals tika atvērts, iepirkāmies un pēc tam devāmies ceļā meklēt vietu teltij. Redzējām mīkstu un zaļu zālīti, bet tā kā ciemata tuvumā pēcpusdienā bijām manījuši braukājam veselus 2 policijas auto, negribējām riskēt. Tālāk kokos ieraudzījām vienu tiltiņu, kuru šķērsojot nonācām arī pie jauki mīkstas zālītes, vien zem elektrolīnijām un ar mežacūku rakumiem. Šķiet, ka pa nakti mums būs ciemiņi. Ja neņem vērā elektrolīniju un potenciālos nakts ciemiņus, vieta bija gana jauka. Lai gan bija tikai ap plkst. 19:00, gaisa temperatūra bija manāmi nokritusies. Šķiet, ka šis bija visaukstākais līdz šim piedzīvotais vakars. Bail pat domāt, cik auksta būs nakts.