pirmdiena, 2015. gada 19. oktobris

Ievads

Pat īsti neatceros, kad man radās doma vienu dienu doties šajā ceļā, bet iznākums ir šāds – es nudien dodos!!!
 

Neba reliģiozu iemeslu vadīta devos šajā ceļā, nē. Uz priekšu mani virzīja piedzīvojumkāre, vēlme sevi izaicināt un pārbaudīt un mazs sapnītis iepazīt Spāniju.
 

Vispār došanās Camino de Santiago ir tāds kā turpinājums/noslēgums maniem EBD piedzīvojumiem Francijā, par kuriem varat lasīt manā blogā solveigasebdpiedzivojumi.blogspot.com. Doma par tūlītēju atgriešanos Latvijā pēc Alpu kalnos pavadīta gada likās biedējoša, tāpēc izlēmu, ka Camino de Santiago varētu būt lielisks pārslēgšanās posms. Turklāt gribēju vienu dienu doties šajā ceļā šā vai tā, šis škita īsti piemērots brīdis, jo patreiz man nav nekādu saistību – ne studiju, ne darba. Pilnīga brīvība.


Kādu laiku domāju doties ceļā viena pati, tad pa vidu bija šādi tādi notikumi ar ceļabiedru maiņu, bet beigu galā devos ceļā ar savu amerikāņu „brāli” Eric, kurš kopā ar mani bija viens no brīvprātīgajiem mazajā Francijas Alpu ciematiņā un ar kuru kopā pavadīju 11 mēnešus. Tā teikt – pārbaudīta vērtība. Šis mums abiem būs tāds kā atvadīšanās pārgājiens, pirms Eric pamet Eiropu. Tad nu lai lielais 852 km piedzīvojums sākas, aidā!
 

Ak, jā, vēl tikai gribu piebilst, ka mums ir plāns trīs naktis pavadīt teltī, vienu nakti hostelī, trīs naktis teltī, vienu nakti hostelī, utt. Tad jau redzēs, kā mums ar šī plāna izpildi veiksies.



Lai piedzīvojumi sākas!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru